Meny
MENU

Her har vi samlet de spørsmålene som vi oftest møter fra våre kunder.
Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål, kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

KJØP

FRAKT

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Rask og presis levering er viktig for oss. Ordrene blir pakket og sendt fra Oslo. Normal leveringstid er 3-7 virkedager, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes. 

  • Hva koster frakten?

    Standard fraktsats er 99,-. I kampanjeperioder kan det være gratis frakt. 
  • Kan jeg spore ordren min?

    Sporingsnummer vil bli sendt til deg på oppgitte epostadresse straks varen er blitt klargjort hos oss. Hvis du ikke mottar sporingsnummer så kan du kontakte kontakt@norgesglasset.no

ANGRERETT

  • Jeg har ikke mottatt varen ennå - kan jeg kansellere kjøpet?

    Dersom du ønsker å kansellere ordren gi oss beskjed om dette så raskt som mulig ved å sende oss en mail på kontakt@norgesglasset.no. Dersom ordren ikke allerede er effektuert vil vi gjør det vi kan for å møte ditt ønske. 
  • Hvordan returnerer jeg varer jeg ikke vil ha, og koster dette noe?

    Ordinær angrefrist for netthandel er 14 dager. Hoss oss har du en utvidet angrerett i totalt 30 dager fra varen er mottatt. Gi oss beskjed ved å benytte kontakt@norgesglasset.no slik at vi får den registrert. Varen må være i salgbar stand dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt. Returporto tilfaller kunden. Merk pakken med «Retur netthandel» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema (lastes ned HER). Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Viktig: Du må benytte returseddel fra Postnord som følger med i pakken. Denne finner du i plastlommen utenpå sendingen sammen med følgeseddelen.  

ANNET

Lukk
500 kr igjen til FRI FRAKT!
0 av 500